Jeden z czołowych importerów z branży motoryzacyjnej z ponad 40 letnią tradycją i doświadczeniem posiadający 37 oddziałów na terenie całego kraju – poszukuje kandydatów na stanowisko:
Pracownik do obsługi aukcji internetowych – wystawianie aukcji
Miejsce pracy: Warszawa-Wawer
Zakres obowiązków:
- wprowadzanie nowych produktów na portal sprzedażowy
- wykonywanie zdjęć i ich obróbka
- tworzenie ofert (opisów produktów)
- utrzymywanie porządku w bazie wystawionych produktów
Wymagania:
- dobra znajomość obsługi komputera
- znajomość programów Excel, Word
- mile widziana znajomość programu Sello
- umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie
- pracowitość, uczciwość i rzetelność
- umiejętność organizacji własnej pracy
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowanie przydzielonych zadań
- mile widziane – znajomość rynku branży motoryzacyjnej
Oferujemy:
- pracę stacjonarną w siedzibie firmy w przedziale godzinowym 8:00 – 16:00 od poniedziałku do piątku
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- pracę w dynamicznym zespole
- możliwość własnego rozwoju
Prosimy o aplikację osoby poszukujące pracy na dłuższy okres czasu
a.wytrwal@cermotor.com.pl
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)”.